2. мај 2013.

Bajković: Hvala saigračima i navijačima


"Ne želim da koristim bilo kakvo opravdanje zbog vetra ili lošeg vidika koji sam imao, ja sam jedini krivac i zbog moje direktne greške smo primili gol. Hvala navijačima i saigračima koji su me podržali i već u sledećem napadu, ponovo postigli gol i tako mi povratili samopouzdanje. Ne mogu da opišem koliko mi je bilo teško u trenutku kada je lopta završila u mreži, ali to je fudbal, šta da radim, dešava se" - izjavio je naš cuvar mreže. Bajković je primio 2 gol Jagodine iz velike udaljenosti, krivac, kao sto i on navodi u gore navedenom tekstu, je on, lose je procenio loptu i desilo se ono najgore,lopta je prosla pored stative i usla u gol.

Trebamo biti uz njega jer njemu je sad najteže, pogresio je, ali to nije toliko bitno sad, Zvezda je donela 3 boda iz Jagodine u Beograd.
Budimo uz njega,i podržimo ga, i najbolji greše,jednostavno desi se i tu je kraj. Samo se prisetite koliko puta nas je taj isti golman spasio, pa recimo protiv Donjeg Srema, koliko je bio moćan izmedju te 2 stative. On vidi ovo i sa pozitivne strane, on je spomenuo, ako se ovo moralo da se desi bolje da se desilo na utakmici koju smo pobedili.

Kliknite ovde da biste videli gresku Bajkovića

Supported by CoreBlogging