8. мај 2013.

Mile Srbin na treningu Zvezde

Posle uzastopnih 7 pobeda, danas na treningu crveno-belih okupilo se dosta navijača na tribinama pomoćnog terena Marakane. Među njima bio je i Mile, legenda Zvezde, koji navija za nju od njenog osnivanja.
Došao sam, eto, posle duže vremena da vidim šta rade moji "zvezdaši"- rekao nam je popularni i legendarni navijač. - Sviđa mi se ovaj Sa Pinto. Dobar je trener. Možda će nam on doneti veliku radost, koju čekamo već pet godina. Verujem u njega, u ove momke, Džaju i celu upravu - rekao je Mile, živa legenda Crvene zvede.
Inače, današnjem treningu prisustvovao je i predsednik Dragan Džajić i kompletan stručni štab, a bio je prisutan i direktor omladinskog pogona Srđan Vasiljević. 



Hoće li Zvezda pobediti u derbiju?

- Verujem da hoće. Treba imati i malo sreće. Ali, red je da nam se i posreći. 

Ima Mile već 92 godine, otkad zna za sebe navija za Zvezdu.   

- Proputovao sam sa mojim klubom ceo svet, doživeo mnoge radosti, ponekad i patio kad izgubimo. Ali, sad bi mi u ovim godinama trebalo neko jače slavlje, a to bi se desilo da osvojimo titulu. Zvezda mi je ispunila mnoge želje, ostvarila velike snove, pa možda će mene i njih Bog pogledati o ove sezone.


Supported by CoreBlogging